Latest Jobs 2022

CAA Jobs 2022 Civil Aviation Authority Advertisement


سول ایوی ایشن اتھارٹی آف پاکستان (CAA) ایک قانونی ریگولیٹری ادارہ ہے جو پاکستان میں سول ایوی ایشن کے مجموعی ریگولیشن اور تحفظ کے لیے ذمہ دار ہے۔ یہ ایک خود مختار کارپوریٹ ادارہ ہے جسے حکومت پاکستان نے باضابطہ طور پر 1 فروری 1958 کو سول ایوی ایشن ریگولیشنز 1959 کے نفاذ کے ذریعے قائم کیا تھا۔ ملک پاکستان کے قوانین اور انٹرنیشنل سول ایوی ایشن آرگنائزیشن (ICAO) کے معیارات کے مطابق ہے۔ بنیادی سرگرمیاں تربیت یافتہ پیشہ ور افراد کی ایک اعلیٰ تربیت یافتہ ٹیم کے ذریعے چلائی جاتی ہیں اور اس کی سربراہی اس کے سربراہ کرتے ہیں، جو اس وقت ایئر کموڈور محمد نعیم خان ہیں۔

سول ایوی ایشن اتھارٹی آف پاکستان (CAA) ایک سرکاری ریگولیٹری ادارہ ہے جو ملک میں سول ایوی ایشن کے تمام پہلوؤں کی نگرانی اور ان کو ریگولیٹ کرنے کے ساتھ ساتھ فضائی نیویگیشن خدمات بھی فراہم کرتا ہے۔ کراچی میں مقیم، CAA 24 گھنٹے تمام خطرات سے متعلق ایمرجنسی سنٹر چلاتا ہے اور ملک کی فضائی حدود میں ہوائی ٹریفک کنٹرول کی خدمات فراہم کرنے کا ذمہ دار ہے۔ سول ایوی ایشن اتھارٹی (CAA) پاکستان میں ہوا بازی کے شعبے کے لیے ذمہ دار ہے، بشمول ہوائی اڈے اور ہوائی ٹریفک کنٹرول۔ یہ وزارت دفاع کا حصہ ہے اور اس کا انتظام ایک بورڈ آف گورنرز کرتا ہے جس کی سربراہی ایک چیئرمین کرتی ہے۔

سول ایوی ایشن اتھارٹی آف پاکستان ایوی ایشن ریگولیٹری ادارہ ہے جو ملک میں سول ایوی ایشن کے تمام پہلوؤں کی نگرانی اور ان کو کنٹرول کرتا ہے۔ 1962 میں قائم کیا گیا، CAA وزارت دفاع کے تحت کام کرتا ہے اور پاکستان میں سول ایوی ایشن کی حفاظت اور حفاظت میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔ سول ایوی ایشن اتھارٹی، پاکستان (CAA) پاکستان کی وزارت دفاع کے ماتحت ایک محکمہ ہے اور اس کا انتظام ایک حاضر سروس ایئر مارشل اس کے چیئرمین کی حیثیت سے کرتا ہے، جس کی مدد بورڈ آف ڈائریکٹرز اور ذیلی عملہ کرتا ہے۔ CAA کا صدر دفتر اسلام آباد کے دارالحکومت میں ہے۔ CAA وزارت دفاع کے انتظامی کنٹرول میں آتا ہے اور وفاقی وزیر برائے دفاعی پیداوار کی نگرانی میں کام کرتا ہے۔

سول ایوی ایشن اتھارٹی آف پاکستان (CAA) حکومت پاکستان کا ایک خود مختار ادارہ ہے، جو پاکستان میں سول ایوی ایشن سے متعلق قواعد و ضوابط کی تشکیل اور ان کے نفاذ کا ذمہ دار ہے۔ یہ سول ایوی ایشن آرڈیننس 1960 کے تحت قائم کیا گیا تھا۔ پاکستانی سی اے اے انٹرنیشنل سول ایوی ایشن آرگنائزیشن (آئی سی اے او) کا رکن ہے، آئی سی اے او کوڈ پی سی آر کے ساتھ۔

سول ایوی ایشن اتھارٹی آف پاکستان (CAA jobs Pakistan) وزارت دفاع، حکومت پاکستان کے تحت قومی ہوا بازی کا ادارہ ہے۔ اسے حکومت پاکستان نے 1947 میں قائم کیا تھا اور اس کا صدر دفتر کامرہ چھاؤنی، ضلع اٹک میں ہے۔ CAA پاکستان میں سول ایوی ایشن سے متعلق تمام معاملات کے نظم و نسق اور ان کو نافذ کرنے اور یہ دیکھنے کے لیے ذمہ دار ہے کہ پاکستان میں رجسٹرڈ ہر طیارہ پاکستان کی فضائی حدود میں پرواز کرنے کی اجازت سے قبل حفاظت اور فضائی صلاحیت کی تمام مناسب ضروریات کو پورا کرتا ہے۔

پاکستان سول ایوی ایشن اتھارٹی سی اے اے کی نوکریوں میں بہت ساری نئی جگہیں ہیں۔ یہ نوکریاں پاکستان کی ترقی کے لیے بہت ضروری ہیں۔ اس لیے سب کو ان پوسٹوں کے لیے اپلائی کیا جانا چاہیے۔

آسامیاں/ آسامیاں

  • کمیونیکیشن اور نیویگیشنل سرویلنس کے ڈائریکٹر
  • ڈائریکٹر سیفٹی اور معیارات
  • سیکرٹری سی اے اے بورڈ
  • کیبن سیفٹی انسپکٹر
  • جوائنٹ ڈائریکٹر لائسنسنگ

اہلیت کی شرائط

  • کسی بھی حوالے سے مکمل یا مقررہ تاریخ کے بعد موصول ہونے والی درخواستوں پر غور نہیں کیا جائے گا۔
  • امیدواروں کو انٹرویو کے وقت تمام اصل دستاویزات پیش کرنے کی ضرورت ہوگی CAA کو کسی بھی وقت بھرتی کے پورے عمل کو روکنے یا منسوخ کرنے کا حق حاصل ہے۔
    بغیر کوئی وجہ بتائے اسٹیج۔
  • صرف شارٹ لسٹ شدہ امیدواروں کو انٹرویو کے انتخاب کے عمل میں مدعو کیا جائے گا۔
  • انٹرویو/انتخاب کے عمل کے لیے کوئی TA/DA قابل قبول نہیں ہوگا۔
  • ہاتھ سے کوئی درخواست قبول نہیں کی جائے گی۔
CAA نوکریاں 2022 سول ایوی ایشن اتھارٹی کا اشتہار

اپلائی کیسے کریں؟

آن لائن درخواست کریں.

سرکاری ویب سائٹ


Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button