Latest Jobs 2022

KPT Jobs 2022 Karachi Port Trust Advertisement


کراچی پورٹ ٹرسٹ پاکستان کی ایک بندرگاہ ہے۔ یہ پاکستان کے صوبہ سندھ میں کراچی شہر کے جنوبی حصے میں واقع ہے۔ یہ 19ویں صدی میں تجارتی مرکز اور بندرگاہ کے طور پر قائم کیا گیا تھا۔ کراچی پورٹ ٹرسٹ پاکستان کراچی پاکستان کا دل ہے۔ یہ متنوع ماحولیاتی نظام کے ساتھ ملک کا مالیاتی اور تجارتی مرکز ہے۔ اس شہر کی آبادی 18 ملین سے زیادہ ہے جس کی وجہ سے یہ دنیا کے 7 ویں سب سے زیادہ آبادی والے شہر کا اعزاز حاصل کرتا ہے۔ کراچی ملک کی کل بیرون ملک تجارت کا تقریباً 50 فیصد بھی سنبھالتا ہے جو ملک کی معیشت میں حصہ ڈالتا ہے۔ کراچی کی بندرگاہ کراچی، سندھ، پاکستان کی ایک بندرگاہ ہے۔ کراچی پورٹ ٹرسٹ کے پی ٹی جابز کے زیر انتظام یہ پاکستان کی سب سے بڑی بندرگاہ اور دنیا کی سب سے بڑی بندرگاہوں میں سے ایک ہے۔ یہ بندرگاہ کراچی کے مرکز سے تقریباً 35 کلومیٹر مشرق میں واقع ہے۔

کراچی، پاکستان میں تقریباً تمام ضروری تجارت، تجارت اور سماجی سرگرمیاں کراچی کی بندرگاہ (POK) کے ذریعے کی جاتی ہیں۔ کراچی کے جنوبی حصے میں بحیرہ عرب کے ساحل پر واقع کراچی کی بندرگاہ دنیا کی سب سے بڑی اور سب سے زیادہ آبادی والی بندرگاہوں میں سے ایک ہے۔ اسے لگاتار دو سالوں (2005-2007) تک دنیا کی سب سے بڑی پانچ مصروف ترین بندرگاہوں میں شمار کیا گیا۔ کراچی کی بندرگاہ کراچی پورٹ ٹرسٹ کے زیر انتظام اور چلائی جاتی ہے جو کہ 194 میں قائم کیا گیا تھا یہ بندرگاہوں اور جہاز رانی کی وزارت سے تعلق رکھنے والا ایک خود مختار ادارہ ہے۔ کراچی کی بندرگاہ پاکستان کے لیے معاشی انجنوں میں سے ایک ہے، اگر سب سے اہم نہیں ہے۔

کراچی پورٹ ٹرسٹ ایک حکومتی ملکیتی کارگو ہینڈلنگ اور کنٹینر ٹرمینل/پورٹ ہے جو کراچی، پاکستان میں واقع ہے۔ کراچی پورٹ ٹرسٹ KPT جابز پاکستان کے کل عام کارگو ٹریفک کا 95% سے زیادہ اور ملک کے کل کنٹینر ٹریفک کا 40% ہینڈل کرتا ہے۔ یہ جنرل اور پروجیکٹ کارگو، بریک بلک کارگو، اسٹیل، گاڑیاں اور کنٹینرز کو بھی ہینڈل کرتا ہے۔ اگرچہ یہ بندرگاہ بڑے پیمانے پر مختلف کاروباروں کے سامان کی برآمد کے لیے استعمال ہوتی ہے، لیکن یہ ان چند کمپنیوں کے لیے ہندوستان سے آنے والی ٹریفک کو بھی سنبھالتی ہے جو اسے برآمدات کے لیے استعمال نہیں کرتی ہیں۔ سی پی ٹی پی پی بھی ڈھانچے کا ایک اہم حصہ ہے۔

کراچی پورٹ ٹرسٹ پاکستان کی سب سے قدیم اور قیمتی بندرگاہوں میں سے ایک ہے۔ کراچی میں واقع یہ بندرگاہ 190 سے کام کر رہی ہے اس بندرگاہ میں متعدد تخصصات بھی ہیں جو کراچی کی طویل اور رنگین تاریخ کا نتیجہ ہیں۔ اگرچہ کراچی پورٹ ٹرسٹ کے پی ٹی جابز میں صدیوں کے دوران اتار چڑھاؤ آیا ہوگا، لیکن یہ پورے پاکستان میں ایک نمایاں بندرگاہ رہنے میں کامیاب رہا ہے اور ملک کی سب سے بڑی بندرگاہ بنی ہوئی ہے۔ یہ بندرگاہ متعدد بحری جہازوں، کنٹینرز اور دیگر بحری جہازوں کا گھر ہے۔ اس کی تاریخ میں، بندرگاہ صرف چھوٹے سائز کے جہازوں کو سنبھالنے کے قابل ہونے سے بڑے جہازوں کو بھی سنبھالنے کے قابل ہو گئی ہے۔ تمام کاموں کے نتیجے میں یہ پاکستان کے لیے کرتا ہے۔

18ویں صدی میں صنعتی انقلاب کے بعد سے، یہ دنیا کی ہر اقتصادی ترقی کی پالیسی کا بنیادی مقصد رہا ہے کہ تجارت کو قابل بنانے کے لیے بندرگاہوں کی سہولیات کی صحت مند فراہمی ہو۔ اسی وجہ سے کراچی پورٹ ٹرسٹ بحیرہ عرب کے ساحل پر واقع ایک اہم ادارہ ہے۔ کراچی پورٹ ٹرسٹ کراچی پورٹ کمیشن کا نتیجہ ہے جو 24 اکتوبر 1842 کو “بومبے پورٹ ٹرسٹ ایکٹ 1841” کے تحت تشکیل دیا گیا تھا۔ بندرگاہ اس وقت حکومت پاکستان کے زیر انتظام ہے اور اس علاقے میں ایک بڑا آجر ہے۔ بندرگاہ علاقے میں نہ صرف ایک اہم آجر ہے۔

پاکستان ایک ایسا ملک ہے جو ثقافت اور ورثے سے مالا مال ہے۔ یہ ایک ایسا ملک ہے جو تاریخ سے مالا مال ہے اور اس نے سماجی اور معاشی زندگی میں بہت سی تبدیلیاں دیکھی ہیں۔ پاکستان ایک مسلم اکثریتی ملک ہے، لیکن یہ پاکستان کی تاریخ کے آغاز سے ہی ہندوؤں، عیسائیوں اور سکھوں کا گھر رہا ہے۔ پاکستان کی تقریباً 97 فیصد آبادی مسلمان ہے۔ آبادی کا حجم 191 ملین کے قریب ہے۔ یہ نمبر نمبر پر ہے۔ آبادی کے لحاظ سے ریاستوں کی فہرست میں 3، صرف چین اور بھارت پاکستان کی آبادی سے زیادہ ہیں۔ اسلام وہ مذہب ہے جسے پاکستانیوں کی اکثریت مانتی ہے۔ آبادی کا تخمینہ تقریباً 88% مسلمان ہے، جس میں اقلیتی ہندو، عیسائیت اور دیگر مذاہب باقی آبادی پر مشتمل ہیں۔

کیا آپ کراچی میں ایک نیا، دلچسپ اور فائدہ مند کیریئر تلاش کر رہے ہیں؟ کراچی پورٹ ٹرسٹ KPT جابز اہل اور ہنر مند افراد کے لیے روزگار کے مختلف مواقع فراہم کرتا ہے۔ چاہے آپ شپنگ، انجینئرنگ، پورٹ مینجمنٹ، یا کنسٹرکشن میں کوئی کردار تلاش کر رہے ہوں، پورٹ ٹرسٹ لوگوں کو کامیاب کیریئر شروع کرنے کے بہت سے مواقع فراہم کرتا ہے۔

آسامیاں/ آسامیاں

  • پائلٹ
  • ٹگ کمانڈر
  • اسسٹنٹ منیجر

اہلیت کی شرائط

  • کسی بھی حوالے سے مکمل یا مقررہ تاریخ کے بعد موصول ہونے والی درخواستوں پر غور نہیں کیا جائے گا۔
  • امیدواروں کو انٹرویو کے وقت تمام اصل دستاویزات پیش کرنے کی ضرورت ہوگی KPT کو کسی بھی وقت بھرتی کے پورے عمل کو منسوخ کرنے کا حق حاصل ہے۔
    بغیر کوئی وجہ بتائے اسٹیج۔
  • انٹرویو کے انتخاب کے عمل کے لیے صرف شارٹ لسٹ کیے گئے امیدواروں کو مدعو کیا جائے گا۔
  • انٹرویو/انتخاب کے عمل کے لیے کوئی TA/DA قابل قبول نہیں ہوگا۔
KPT نوکریاں 2022 کراچی پورٹ ٹرسٹ اشتہار

اپلائی کیسے کریں؟

آن لائن درخواست کریں.

سرکاری ویب سائٹ


Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button