Latest Jobs 2022

Ministry of Science and Technology Jobs 2022


پاکستان کی وزارت سائنس اور ٹیکنالوجی کو سائنس اور ٹیکنالوجی کے فروغ کے ساتھ ساتھ تکنیکی ترقی کی فراہمی کا کام سونپا گیا ہے۔ وزارت کا مینڈیٹ معاشی ترقی کو فروغ دینے کے لیے سائنس، ٹیکنالوجی اور اختراع کے شعبوں میں انتہائی ضروری ترقی فراہم کرنا ہے۔ آج تک، وزارت نے نئی صنعتوں کی ایجاد اور کاروباری مواقع کی حمایت کرتے ہوئے انٹرپرینیورشپ، اختراعات اور انٹرپرینیورشپ فراہم کرنے کی کوششیں کی ہیں۔ متعلقہ وزارت کی ہدایت پر اسلام آباد میں پاکستان کے پہلے سائنس پارک کی عمارت کئی دہائیوں کی کوششوں کے بعد قائم کی گئی ہے۔ سائنس اور ٹیکنالوجی کی وزارت ملازمتیں سائنس اور ٹیکنالوجی کے فروغ کے لیے تعاون کی اہمیت کو تسلیم کرتی ہیں تاکہ ترقی کو فروغ دینے اور سائنسی دریافتوں پر عمل درآمد کو فروغ دیا جا سکے تاکہ پاکستان کو مالا مال کیا جا سکے۔

پاکستان کی وزارت سائنس اور ٹیکنالوجی، جسے مختصراً MoST کہا جاتا ہے، وفاقی حکومت کی وہ وزارت ہے جو ملک کے اندر سائنس اور ٹیکنالوجی سے متعلق تمام امور کی نگرانی کرتی ہے۔ زیادہ تر کو صنعتوں، یونیورسٹیوں اور سول سوسائٹی کے ساتھ شراکت داری کا اہم اور وسیع کام سونپا جاتا ہے تاکہ ملک کو اعلیٰ معیار کے انسانی وسائل سے آراستہ کرنے کے لیے تعلیمی اور سائنسی تحقیق کو آگے بڑھایا جا سکے۔ 25 جولائی 201 کو ملک کے پہلے انتخابات کے دوران وزارت سائنس اور ٹیکنالوجی جابز (MoST) نے ایک اہم کردار ادا کیا، MoST پہلے الیکشن کے دوران ڈیجیٹل شناختی کارڈ ڈیٹا بیس کے انتظام کے لیے ذمہ دار تھا۔ MoST کی پہلی اہم کامیابی پاکستان کی پہلی قومی آئی ٹی حکمت عملی اور روڈ میپ کی ترقی تھی۔

پاکستان کی وزارت سائنس اور ٹیکنالوجی قومی اہمیت کا ایک آزاد ادارہ ہے۔ وزارت سائنس اور ٹکنالوجی پالیسی کے معاملات کا مرکزی نقطہ ہے اور قومی سائنس اور ٹیکنالوجی پالیسی کی تشکیل اور نفاذ کے لیے ذمہ دار ہے۔ وزارت پر سائنس اور ٹیکنالوجی کو فروغ دینے کے لیے ایک پائیدار اسٹریٹجک صنعتی اور اقتصادی ترقی کے منصوبے کی تشکیل اور نفاذ کا بھی ذمہ دار ہے۔

پاکستان کی وزارت سائنس اور ٹیکنالوجی ملک کے اندر سائنس اور ٹیکنالوجی کی تمام اقسام کو کنٹرول کرنے کی کوشش کرتی ہے۔ وزارت کو اس بات کو یقینی بنانے کی ذمہ داری سونپی گئی ہے کہ ملک میں سائنسی اور تکنیکی ترقیات پاکستان کی پالیسیوں اور معاشی اور سماجی ضروریات کے مطابق ہیں۔ وزارت سائنس اور ٹیکنالوجی نے ایسی پالیسیاں تیار کی ہیں جن کا مقصد ملک میں سائنس اور ٹیکنالوجی کی ترقی کے لیے دوستانہ ماحول پیدا کرنا ہے۔ ان پالیسیوں کو، اگرچہ، ایک طویل عرصے سے اپ ڈیٹ نہیں کیا گیا ہے. وزارت نے دیگر اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ مل کر جدت طرازی اور انٹرپرینیورشپ کو فروغ دینے کے لیے بہت سے اقدامات کیے ہیں۔

وزارت سائنس اور ٹیکنالوجی پاکستان کے توانائی اور تکنیکی شعبوں میں کلیدی شراکت دار ہے۔ اس کا مقصد اسٹریٹجک رہنمائی فراہم کرنا اور اقتصادی ترقی کے مقاصد کو پورا کرنے کے لیے متنوع سائنسی اور تکنیکی وسائل کی ترقی کے انتظام میں سہولت فراہم کرنا ہے۔ یہ سول سروسز اور اعلیٰ تعلیمی اداروں میں اختراع کی حوصلہ افزائی اور سہولت فراہم کرتا ہے تاکہ پاکستان کے ہنر مند اور اہل افرادی قوت کو سائنس اور ٹیکنالوجی کی جدید ترین ترقیوں کے ساتھ تازہ ترین رکھا جا سکے۔ وزارت ٹکنالوجی کے بڑھتے ہوئے استعمال کے ذریعے معاشی ترقی کو آسان بنانے پر غور کرتی ہے اور نئی ٹیکنالوجیز کو متعارف کروانے کی ذمہ دار ہے۔ وزارت سائنس اور ٹیکنالوجی کے مسائل پر عوامی بیداری کو بھی فروغ دیتی ہے۔ جیسا کہ وزارت سٹریٹجک رہنمائی فراہم کرنے کے لیے متنوع سائنسی اور تکنیکی وسائل کی ترقی کی نگرانی کے لیے ذمہ دار ہے۔

پاکستان کی وزارت سائنس اور ٹیکنالوجی کی نوکریاں وزارت سائنس اور ٹیکنالوجی کے پاس ان لوگوں کے لیے بہت سی مختلف نوکریاں دستیاب ہیں جو اس ملک کی مدد کے لیے اپنے علم اور ہنر میں حصہ ڈالنے میں دلچسپی رکھتے ہیں۔ پیشکش پر عہدوں میں سے ایک لیبارٹری اسسٹنٹ کی ہے، جو لیبارٹری کے تجربات کو برقرار رکھنے کا ذمہ دار ہوگا۔ اس عہدے کے لیے درخواست دہندگان کے پاس کیمسٹری، فزکس، یا کسی اور متعلقہ شعبے میں ماسٹر کی ڈگری ہونی چاہیے۔ اس عہدے کی تنخواہ روپے سے شروع ہوتی ہے۔ 24,000 فی مہینہ اور روپے تک جا سکتا ہے۔ 28,000 ماہانہ۔ تنخواہ تجربے اور قابلیت کے لحاظ سے مختلف ہوتی ہے۔ اس کے علاوہ اور بھی بہت ساری آسامیاں دستیاب ہیں، جن میں سے سبھی آپ وزارت سائنس اور ٹیکنالوجی کی ویب سائٹ پر دیکھ سکتے ہیں۔

پاکستان کی وزارت سائنس اور ٹیکنالوجی کی نوکریاں پاکستان میں سائنس اور ٹیکنالوجی کی وزارت ہے جو سائنس اور ٹیکنالوجی کے شعبوں میں مزید ملازمتیں پیدا کرنے میں مدد کرتی ہے۔ یہ ملازمتیں سرکاری اور نجی دونوں شعبوں میں ہیں، اور مقامی لوگوں کو روزگار کے مواقع فراہم کرنے میں مدد کرتی ہیں۔ وزارت سماجی اور اقتصادی دونوں لحاظ سے ملک کو بہتر بنانے کے طریقے کے طور پر سائنس اور ٹیکنالوجی کی اہمیت سے عوام کو آگاہ کرنے کی بھی کوشش کرتی ہے۔ اگرچہ سائنس اور ٹیکنالوجی کی نوکریاں اہم ہیں، لیکن پاکستان میں خاص طور پر دستیاب بہت کم ہیں۔ وزارت کام کے مواقع تلاش کرنے والوں کو اضافی مواقع فراہم کر کے اس کو حاصل کرنے کی کوشش کرتی ہے۔

آسامیاں/ آسامیاں

  • کنسلٹنٹ
  • ڈائریکٹر
  • اسسٹنٹ
  • سٹینو ٹائپسٹ
  • UDC اپر ڈویژن کلرک
  • ایل ڈی سی لوئر ڈویژن کلرک
  • ڈرائیور

اہلیت کی شرائط

  • کسی بھی حوالے سے مکمل یا مقررہ تاریخ کے بعد موصول ہونے والی درخواستوں پر غور نہیں کیا جائے گا۔
  • امیدواروں کو انٹرویو کے وقت تمام اصل دستاویزات پیش کرنے کی ضرورت ہوگی وزارت کو کسی بھی وقت بھرتی کے پورے عمل کو روکنے یا منسوخ کرنے کا حق حاصل ہے۔
    بغیر کوئی وجہ بتائے اسٹیج۔
  • صرف شارٹ لسٹ کردہ امیدواروں کو انٹرویو کے انتخاب کے عمل میں مدعو کیا جائے گا۔
  • انٹرویو/انتخاب کے عمل کے لیے کوئی TA/DA قابل قبول نہیں ہوگا۔
وزارت سائنس اور ٹیکنالوجی کی نوکریاں 2022

اپلائی کیسے کریں؟

آن لائن درخواست کریں.

سرکاری ویب سائٹ


Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button