Latest Jobs 2022

Nayatel Jobs 2022 – Nayatel Private Limited Career – Walk In Interview


نیاٹیل پرائیویٹ لمیٹڈ کیرئیر کے مواقع: نیاٹیل پرائیویٹ لمیٹڈ نوکریاں 2022 ایک ایسا موقع ہے جو پاکستان میں رہنے والا ہر فرد فائدہ اٹھا سکتا ہے۔ یہ اعلان روزنامہ مشرق نے کیا ہے۔

جیتنے والوں کا اعلان لاہور کے اضافی مقامات پر بھیجا جائے گا، اس لیے جیتنے والوں کو ان جگہوں پر رہنے یا ان کی اصلیت رکھنے کے قابل ہونا چاہیے۔

نیاٹیل جابز 2022

پوسٹ کیا گیا: 3 جولائی 2022
ملازمت کا مقام: لاہور
تعلیم: بی بی اے، بی ایس، ڈی اے ای، میٹرک، ایم بی اے
آخری تاریخ: 07 جولائی 2022
کل آسامیاں: متعدد
شعبہ: نیاٹیل پرائیویٹ لمیٹڈ
پتہ: نیاٹیل پرائیویٹ لمیٹڈ، لاہور

کمپنی کا تعارف:

نیاٹیل پرائیویٹ لمیٹڈ فائبر ٹو دی ہوم (FTTH) مہم کے تحت ٹیلی کمیونیکیشن نیٹ ورکس اور کمیونیکیشن تیار کرنے والی کمپنی ہے۔

نیاٹیل، دنیا کے سب سے معزز برانڈز میں سے ایک، ابتدائی طور پر طاق میں پایا گیا تھا۔ اس کا مقصد گاہک کی ضروریات کو پورا کرنا تھا چاہے کچھ بھی ہو، اور یہ اپنی کامیابی کے لیے مشہور ہو گیا ہے۔

کمپنی نے پاکستان کے چار دارالحکومتوں کے نقشے کو باقاعدہ سروس فراہم کرنے والوں سے فائبر آپٹک نیٹ ورک میں کامیابی کے ساتھ تبدیل کر دیا ہے۔ خدمات کوالٹی پر مبنی ہیں، جو کہ بنیادی اصولوں کی ازسرنو وضاحت کرتے ہوئے ایک اہم ردعمل کا باعث بنتی ہیں۔

نیاٹیل پرائیویٹ لمیٹڈ واقعی عام لوگوں کی خدمت کے مقصد کے ساتھ کام کرتا ہے، چاہے وہ اس کی خدمات کے ذریعے ہو یا تحفے میں کام کرنے والے عملے کے ارکان کا انتخاب۔ نیاٹیل پرائیویٹ لمیٹڈ کمپنی کے منصوبے کے مطابق طبی تحفظ اور دیگر فوائد کے ساتھ مسابقتی اجرت کا پیکج پیش کرتا ہے۔

خالی اسامیاں:

پوسٹنگ کے لیے اہلیت یہاں بیان کی گئی ہے۔ امیدواروں کی قابلیت میں کم از کم بیچلر ڈگری، بزنس ایڈمنسٹریشن کا ماسٹر، بزنس ایڈمنسٹریشن میں بیچلر، بزنس ایڈمنسٹریشن میں ماسٹر، اور ڈاکٹر آف آڈیالوجی شامل ہیں۔ تجربہ یا عمر کی کم از کم ضرورت 1-5 سال / زیادہ سے زیادہ 18-44 سال تک ہے۔

نیاٹیل جابز 2022 کے لیے درخواست کیسے دیں:

دلچسپی رکھنے والے لوگ 7 جولائی 2022 کو انٹرویو کے لیے اپنی شناخت کر سکیں گے۔ درخواست دہندگان اس تاریخ کو انٹرویو کے لیے اپنی شناخت کرائیں گے۔

نیاٹیل جابز 2022
نیاٹیل جابز 2022



پوسٹ کے ملاحظات:
40


Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button