Latest Jobs 2022

NHA Jobs 2022 National Highway Authority Advertisement


نیشنل ہائی وے اتھارٹی پاکستان ایک خود مختار ادارہ ہے اور ملک کا سب سے بڑا کنسٹرکشن ایگریگیٹر ہے، جو ملک کے نیشنل ہائی ویز نیٹ ورک کی دیکھ بھال اور ترقی کا ذمہ دار ہے۔ اسے 17 جون 1995 کو سڑکوں، پلوں اور موٹر ویز کی موثر دیکھ بھال فراہم کرنے کے لیے پارلیمنٹ کے ایک ایکٹ کے ذریعے بنایا گیا تھا۔ نیشنل ہائی وے اتھارٹی (NHA) ایک حکومتی ملکیتی کارپوریشن ہے جو پاکستان میں 12,000 کلومیٹر سے زیادہ ہائی ویز اور سڑکوں کے نیٹ ورک کا انتظام کرتی ہے۔ NHA پاکستان میں قومی شاہراہوں اور موٹر ویز کی تعمیر، دیکھ بھال اور انتظام کے لیے ذمہ دار ہے۔ یہ پاکستان کے وزیر اعظم کے تحت آتا ہے اور اس وقت اس کے سربراہ شاہد اشرف تارڑ ہیں۔ NHA جابس 1976 میں صدر ذوالفقار علی بھٹو نے قائم کی تھی۔

NHA پبلک پرائیویٹ پارٹنرشپ (PPP) کے ذریعے منصوبوں کی ترقی کے لیے سہولت کار کے طور پر کام کرتا ہے۔ NHA تمام اسٹیک ہولڈرز کو پالیسی سپورٹ، پراجیکٹ کنسلٹنسی، اور پروجیکٹ مینجمنٹ کی خدمات فراہم کرتا ہے۔ اتھارٹی کا چار درجوں کا تنظیمی ڈھانچہ ہے جس میں اسلام آباد میں مرکزی دفاتر، زونل دفاتر، علاقائی دفاتر اور ضلعی سطح کے دفاتر شامل ہیں۔ نیشنل ہائی وے اتھارٹی (NHA) ایک سرکاری اتھارٹی ہے جو پاکستان نیشنل ہائی ویز نیٹ ورک کے انتظام اور کنٹرول کے لیے ذمہ دار ہے۔ اتھارٹی کو پورے ہائی وے نیٹ ورک کا انتظام، چلانے اور دیکھ بھال کرنے کا حکم دیا گیا ہے جس میں موٹر ویز اور ایکسپریس ویز شامل ہیں۔

ہم یہاں آپ کو نیشنل ہائی وے اتھارٹی پاکستان (NHA) کے بارے میں معلومات فراہم کرنے کے لیے موجود ہیں اور ملک میں بہت سے چیلنجز ہیں، جیسے غربت، بے روزگاری، آبادی اور پانی کی کمی وغیرہ۔ ہر مسئلے میں NHA بہت محنت کر رہی ہے۔ اس مسئلے کو حل کرنے کے لیے۔ نیشنل ہائی وے اتھارٹی (NHA) پاکستان کی شاہراہوں، بڑی سڑکوں اور پلوں کی دیکھ بھال کی ذمہ دار ہے۔ یہ ایک خود مختار اتھارٹی ہے جو براہ راست حکومت پاکستان کو رپورٹ کرتی ہے اور قومی تعمیر نو بیورو کے تحت نہیں ہے۔ NHA ایک 5 رکنی بورڈ آف ڈائریکٹرز کے زیر انتظام ہے جس کی سربراہی ایک چیئرمین کرتا ہے۔ اتھارٹی لاہور میں قائم ہے لیکن پاکستان کے تمام بڑے شہروں میں اس کے علاقائی دفاتر ہیں۔

نیشنل ہائی وے اتھارٹی (NHA) کو 1985 میں پارلیمنٹ کے ایک ایکٹ کے ذریعے قائم کیا گیا تھا، جس کا مینڈیٹ پاکستان میں قومی شاہراہوں کے نیٹ ورک کا انتظام، ترقی اور دیکھ بھال تھا۔ یہ تنظیم 91,000 کلومیٹر سے زیادہ سڑکوں کے نیٹ ورک کی تعمیر اور دیکھ بھال میں شامل ہے۔

نیشنل ہائی وے اتھارٹی آف پاکستان (NHA) کی نوکریاں پاکستان میں سب سے اہم اتھارٹیز میں سے ایک ہے۔ این ایچ اے نے ڈپٹی مینیجر، سینئر منیجر اور منیجر کی آسامیوں کے لیے اشتہار کا اعلان کیا ہے۔ یہ ان امیدواروں کے لیے ایک موقع ہے جو سرکاری شعبے میں کام کرنا چاہتے ہیں۔

نیشنل ہائی وے اتھارٹی پاکستان میں نوکریاں NHA جابز نے سٹور کیپر، ڈرائیور، چپراسی، گودام مین، اور سویپر کی آسامیوں کے لیے ہنر مند، قابل، اور تجربہ کار افراد کی خدمات حاصل کرنے کے لیے نوکری کے اشتہار کا اعلان کیا ہے۔ نیشنل ہائی وے اتھارٹی آف پاکستان پاکستان کا ایک سرکاری ادارہ ہے جو ملک میں ٹول موٹر ویز کے انتظام کے لیے ذمہ دار ہے۔ NHA ایک خود مختار ادارہ ہے اور وزارت مواصلات کے انتظامی کنٹرول کے تحت کام کرتا ہے۔ یہ متعلقہ پالیسیوں اور طریقہ کار کی تعمیل کو یقینی بنانے کے لیے ٹول نیٹ ورک کی نگرانی بھی کرتا ہے۔

آسامیاں/ آسامیاں

اہلیت کی شرائط

  • کسی بھی حوالے سے مکمل یا مقررہ تاریخ کے بعد موصول ہونے والی درخواستوں پر غور نہیں کیا جائے گا۔
  • امیدواروں کو انٹرویو کے وقت تمام اصل دستاویزات پیش کرنے کی ضرورت ہوگی NHA کو کسی بھی وقت بھرتی کے پورے عمل کو روکنے یا منسوخ کرنے کا حق حاصل ہے۔
    بغیر کوئی وجہ بتائے اسٹیج۔
  • صرف شارٹ لسٹ کردہ امیدواروں کو انٹرویو کے انتخاب کے عمل میں مدعو کیا جائے گا۔
  • انٹرویو/انتخاب کے عمل کے لیے کوئی TA/DA قابل قبول نہیں ہوگا۔
  • ہاتھ سے کوئی درخواست قبول نہیں کی جائے گی۔
NHA نوکریاں 2022 نیشنل ہائی وے اتھارٹی کا اشتہار

اپلائی کیسے کریں؟

آن لائن درخواست کریں.

سرکاری ویب سائٹ


Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button