Latest Jobs 2022

PAEC Jobs 2022 Pakistan Atomic Energy Commission


پاکستان اٹامک انرجی کمیشن جوہری توانائی کے استعمال اور ترقی کے لیے حکومت پاکستان کی ریگولیٹری اتھارٹی ہے۔ اس کا صدر دفتر لاہور، پنجاب میں PIN-42000 پر ہے۔ PAEC کا قیام PAEC ایکٹ کے ذریعے 1967 میں توانائی، تحقیق اور ترقی کے لیے سویلین نیوکلیئر پروگرام تیار کرنے کے لیے کیا گیا تھا۔ PAEC جابز نے وزارت دفاع کے محکمہ توانائی سے جوہری توانائی اور جوہری ہتھیاروں کی تیاری کی ذمہ داری سنبھالی۔ یہ پاکستان کی وزارت سائنس اور ٹیکنالوجی کے انتظامی کنٹرول کے تحت کام کرتا ہے۔

پاکستان اٹامک انرجی کمیشن (PAEC) پاکستان میں جوہری توانائی اور ٹیکنالوجی کے پرامن استعمال کے لیے ایک سرکاری ادارہ ہے۔ PAEC ایکٹ کے ذریعے 1956 میں قائم کیا گیا، یہ تنظیم ملک بھر میں تین جوہری پاور پلانٹس (ایک کمرشل، دو زیر تعمیر) اور تحقیقی سہولیات چلاتی ہے۔ پاکستان کا جوہری پروگرام 1972 میں اس وقت شروع ہوا جب پاکستان اٹامک انرجی کمیشن قائم ہوا اور کراچی اور راولپنڈی میں نیوکلیئر پاور پلانٹس پر کام شروع ہوا۔

پاکستان اٹامک انرجی کمیشن (PAEC) پاکستان کی سویلین جوہری توانائی اور ٹیکنالوجی کی تنظیم ہے۔ یہ بنیادی طور پر سول استعمال کے لیے جوہری توانائی اور بجلی کی ترقی میں شامل ہے۔ 1948 میں قائم کیا گیا، اس سے پہلے اٹامک انرجی ڈویژن تھا، جو 1944 میں قائم ہوا تھا۔ پاکستان اٹامک انرجی کمیشن (PAEC) پاکستان کی سویلین نیوکلیئر تنظیم ہے۔ اس کی بنیاد 1956 میں رکھی گئی تھی۔ پاکستان اٹامک انرجی کمیشن جوہری ٹیکنالوجی اور طب، زراعت، جینیات اور صنعت میں اس کے پرامن استعمال پر تحقیق کرتا ہے۔ یہ عوام کے فائدے کے لیے پاکستان میں جوہری توانائی کے محفوظ ذخیرہ، پیداوار اور استعمال پر کام کرتا ہے۔

پاکستان اٹامک انرجی کمیشن (PAEC) پاکستان میں جوہری توانائی اور جوہری ہتھیاروں کی تحقیق اور ترقی کا انچارج سرکاری محکمہ ہے۔ محکمہ سائنس اور ٹیکنالوجی کے وزیر کے ذریعے وزیر اعظم پاکستان کے زیر انتظام ہے۔ یہ کمیشن 1956 میں جنیوا، سوئٹزرلینڈ میں CERN کے قیام کے فوراً بعد قائم کیا گیا تھا۔

پاکستان کا ایٹمی توانائی پروگرام 1956 میں امریکہ اور کینیڈا کے اشتراک سے شروع کیا گیا تھا۔ آج، یہ پاکستان کی معیشت میں ایک اہم شراکت دار ہے اور اس کی سائنسی برادری جوہری ٹیکنالوجی کی تحقیق میں سرگرم ہے۔ PAEC وہ واحد ادارہ ہے جو پاکستان میں جوہری توانائی پیدا کرنے کے ساتھ ساتھ ملک کے خلائی پروگرام اور میزائل کی ترقی کی کوششوں کو تکنیکی مدد فراہم کرنے کا ذمہ دار ہے۔

پاکستان اٹامک انرجی کمیشن (PAEC) پاکستان کے جوہری پروگرام کی مرکزی گورننگ باڈی ہے۔ PAEC سائنسی تحقیق کی ہدایت کرتا ہے اور ساتھ ہی پاکستان کے تمام نیوکلیئر پاور اور ریسرچ ری ایکٹرز کو دیکھ بھال اور چلاتا ہے۔ PAEC جابز کے پہلے چیئرمین عشرت حسین عثمانی تھے اور موجودہ چیئرمین محمد نعیم خالد ہیں۔ PAEC کا ہیڈکوارٹر کراچی، سندھ، پاکستان میں واقع ہے۔

پاکستان اٹامک انرجی کمیشن (PAEC) جوہری توانائی اور تحقیق کے لیے پاکستان کا سرکاری ادارہ ہے۔ PAEC جوہری توانائی کی ٹیکنالوجی کی ترقی اور تعیناتی کا انتظام کرتا ہے، موجودہ سہولیات کو برقرار رکھتا ہے اور اپ گریڈ کرتا ہے۔ یہ جوہری شعبے میں انسانی وسائل کی ترقی اور تربیت کو بھی فروغ دیتا ہے۔ پاکستان اٹامک انرجی کمیشن (PAEC) ایک سرکردہ اور باوقار ادارہ ہے جو سائنس اور ٹیکنالوجی کی وزارت کے انتظامی کنٹرول کے تحت کام کرتا ہے۔ یہ تحقیق اور ترقی کی سرگرمیوں میں مصروف ہے، بنیادی طور پر جوہری توانائی اور متعلقہ ٹیکنالوجی کے شعبوں میں۔ PAEC Jobs پاکستان میں واحد ادارہ ہے جو نیوکلیئر پاور سے متعلق تحقیق کے تمام پہلوؤں میں شامل ہے، جس میں بنیادی تحقیق، اپلائیڈ ریسرچ، ڈیزائن اور ڈیولپمنٹ، اور کمرشلائزیشن شامل ہیں۔

کیا آپ پاکستان میں سرکاری نوکریوں کی تلاش میں ہیں؟ آپ اس ویب سائٹ سے پاکستان میں تمام تازہ ترین نوکریاں حاصل کر سکتے ہیں۔ حکومت طلباء اور تعلیم یافتہ امیدواروں کو بڑی تعداد میں ملازمت کے مواقع فراہم کر رہی ہے۔ وہ امیدوار جو سرکاری شعبے کے ساتھ کام کرنے کے خواہشمند ہیں وہ ان ملازمتوں کے لیے درخواست دے سکتے ہیں جن کا اعلان وفاقی اور صوبائی حکومتوں کے محکموں سے کیا جاتا ہے۔

پاکستان اٹامک انرجی کمیشن PAEC میں ملازمت کے مواقع۔ یہاں آپ پاکستان اٹامک انرجی کمیشن میں تازہ ترین نوکریاں حاصل کر سکتے ہیں۔ پاکستان اٹامک انرجی کمیشن حکومت پاکستان کا ایک سائنس اور ٹیکنالوجی ادارہ ہے۔

آسامیاں/ آسامیاں

  • سائنسی معاون
  • جونیئر اسسٹنٹ
  • ٹیکنیشن
  • پکانا
  • ویٹر

اہلیت کی شرائط

  • کسی بھی حوالے سے مکمل یا مقررہ تاریخ کے بعد موصول ہونے والی درخواستوں پر غور نہیں کیا جائے گا۔
  • امیدواروں کو انٹرویو کے وقت تمام اصل دستاویزات پیش کرنے کی ضرورت ہوگی PAEC کو کسی بھی وقت بھرتی کے پورے عمل کو روکنے یا منسوخ کرنے کا حق حاصل ہے۔
    بغیر کوئی وجہ بتائے اسٹیج۔
  • صرف شارٹ لسٹ شدہ امیدواروں کو انٹرویو کے انتخاب کے عمل میں مدعو کیا جائے گا۔
  • انٹرویو/انتخاب کے عمل کے لیے کوئی TA/DA قابل قبول نہیں ہوگا۔
PAEC کی نوکریاں 2022 پاکستان اٹامک انرجی کمیشن

اپلائی کیسے کریں؟

آن لائن درخواست کریں.

سرکاری ویب سائٹ


Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button