Latest Jobs 2022

PSEB Jobs 2022 Pakistan Software Export Board


پاکستان سافٹ ویئر ایکسپورٹ بورڈ (PSEB) پبلک سیکٹر کا ایک اہم ادارہ ہے جو پاکستان سے IT برآمدات کو آگے بڑھانے کا ذمہ دار ہے۔ یہ بورڈ مارچ 1999 میں قائم کیا گیا تھا اور اس کے بعد سے بہت سی مقامی سافٹ ویئر کمپنیوں کو اپنے کاروبار کو بڑھانے اور عالمی مارکیٹ میں زیادہ مؤثر طریقے سے مقابلہ کرنے میں مدد ملی ہے۔ PSEB جابز کا واحد مقصد ملک کی IT انڈسٹری کو اس کی برآمدی صلاحیت کے ساتھ مدد کرنا ہے۔

پاکستان سافٹ ویئر ایکسپورٹ بورڈ (SEOB) سافٹ ویئر انڈسٹری کو ریگولیٹ کرنے والا ایک اعلی ادارہ ہے، جس میں 28,000 سے زیادہ رجسٹرڈ کمپنیاں اور 450 سے زیادہ سافٹ ویئر پارکس ہیں۔ پاکستان کے سافٹ ویئر ایکسپورٹ بورڈ کو موثر فروغ اور مارکیٹنگ کے ذریعے سافٹ ویئر اور خدمات کے شعبے کی ترقی میں سہولت فراہم کرنے کے ساتھ ساتھ مقامی کاروباروں کو بین الاقوامی کاروبار شروع کرنے کے لیے مدد فراہم کرنے کا پابند بنایا گیا ہے۔

عالمگیریت پوری دنیا کے کاروباروں کو بہت متاثر کر رہی ہے۔ کچھ کاروبار اس تبدیلی کو آسانی سے ڈھال رہے ہیں، جب کہ دیگر کو عالمی مارکیٹ پلیس سے مطابقت رکھنے کے لیے ضروری تبدیلیوں کو لاگو کرنے میں مشکل پیش آتی ہے۔ پاکستان میں کاروبار جو گلوبلائزیشن کے ذریعے فراہم کردہ مواقع سے فائدہ اٹھانا چاہتے ہیں، ان کے لیے یہ سمجھنا ضروری ہے کہ عالمی معیشت کس طرح کاروبار اور تجارت کو متاثر کر رہی ہے۔

پاکستان سافٹ ویئر ایکسپورٹ بورڈ ایک غیر منافع بخش ادارہ ہے جو پاکستانی سافٹ ویئر کمپنیوں اور آئی ٹی پیشہ ور افراد کو ملک اور بیرون ملک اپنی مصنوعات اور خدمات کو فروغ دینے کے لیے ایک پلیٹ فارم فراہم کرنے کے لیے قائم کیا گیا ہے۔ پاکستان سافٹ ویئر ایکسپورٹ بورڈ وزارت انفارمیشن ٹیکنالوجی اینڈ ٹیلی کام (MOITT) کے ذریعے پالیسی سپورٹ فراہم کرتا ہے اور ساتھ ہی ساتھ ممبر کمپنیوں کو ان کی مارکیٹنگ سرگرمیوں میں معاونت کرتا ہے۔

پاکستان سافٹ ویئر ایکسپورٹ بورڈ (PSEB) ایک حکومت ہے۔ پاکستان کی آئی ٹی صنعت کی ترقی اور فروغ کے لیے ذمہ دار پاکستان تنظیم۔ PSEB وزارت آئی ٹی کے تحت پاکستان میں آئی ٹی اور ٹیلی کام انڈسٹری کو سہولت فراہم کرنے، ریگولیٹ کرنے اور فروغ دینے کے لیے قائم کیا گیا ہے۔ پاکستانی سافٹ ویئر ایکسپورٹ بورڈ حکومت پاکستان کی ایک تنظیم ہے جو مقامی سافٹ ویئر کمپنیوں اور بین الاقوامی منڈیوں کے درمیان سہولت کار کے طور پر کام کرتی ہے۔ PSXB کی بڑی توجہ پاکستان میں سافٹ ویئر انڈسٹری سے برآمدات کو بڑھانا اور برقرار رکھنا ہے۔

کیا آپ پاکستان میں بطور سافٹ ویئر انجینئر، پروگرامر، یا ڈویلپر کام کرنا چاہتے ہیں؟ اگر ایسا ہے، تو آپ کو پاکستان سافٹ ویئر ایکسپورٹ بورڈ (PSEB) کی ملازمتوں کی فہرست پر ایک نظر ڈالنے کی ضرورت ہے۔ PSEB وہ ادارہ ہے جو پاکستان میں IT انڈسٹری کا انتظام کرتا ہے اور اس طرح متعلقہ مہارتوں کے حامل افراد کے لیے اس کے متعدد کردار ہیں۔

پاکستان سافٹ ویئر ایکسپورٹ بورڈ (پی ایس ای بی) جابز پاکستان کی حکومت کا ایک ادارہ ہے جس کا واحد مقصد پاکستانی آئی ٹی انڈسٹری کو فروغ دینا ہے، برآمدی آمدنی اور ہمارے نوجوانوں کے لیے روزگار کے مواقع پیدا کرنے کے لحاظ سے۔

یہ بھی پڑھیں: PPSC نوکریاں 2022 پنجاب پبلک سروس کمیشن

آسامیاں/ آسامیاں

  • پروجیکٹ مینیجر
  • فنانس اینڈ اکاؤنٹس آفیسر
  • منصوبے کے افسر
  • اسسٹنٹ پراجیکٹ آفیسر
  • اکاؤنٹنٹس
  • نیٹ ورک تکنیکی معاونین
  • سپورٹ سٹاف

اہلیت کی شرائط

  • کسی بھی حوالے سے مکمل یا مقررہ تاریخ کے بعد موصول ہونے والی درخواستوں پر غور نہیں کیا جائے گا۔
  • امیدواروں کو انٹرویو کے وقت تمام اصل دستاویزات پیش کرنے کی ضرورت ہوگی PSEB کو کسی بھی وقت بھرتی کے پورے عمل کو روکنے اور منسوخ کرنے کا حق حاصل ہے۔
    بغیر کوئی وجہ بتائے اسٹیج۔
  • صرف شارٹ لسٹ شدہ امیدواروں کو انٹرویو کے انتخاب کے عمل میں مدعو کیا جائے گا۔
  • انٹرویو/انتخاب کے عمل کے لیے کوئی TA/DA قابل قبول نہیں ہوگا۔
PSEB نوکریاں 2022 پاکستان سافٹ ویئر ایکسپورٹ بورڈ

اپلائی کیسے کریں؟

آن لائن درخواست کریں.

سرکاری ویب سائٹ


Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button