Latest Jobs 2022

Sindh High Court Jobs 2022 Latest Advertisement


سندھ ہائی کورٹ کی عمارت کراچی، سندھ، پاکستان میں پرانی ہائی کورٹ کی عمارت کے احاطے میں واقع ہے۔ موجودہ سندھ ہائی کورٹ کی ملازمتوں کی عمارت کا ڈیزائن ہندوستان میں برطانوی دور حکومت میں پبلک ورکس ڈیپارٹمنٹ کے چیف آرکیٹیکٹ سر چارلس الفریڈ باربر نے بنایا تھا۔ یہ سندھ پبلک ورکس ڈیپارٹمنٹ کے کمشنر سر رابرٹ ہال کی نگرانی میں تعمیر کیا گیا تھا اور اسے 1893 میں مکمل کیا گیا تھا۔ یہ پاکستان میں برطانوی نوآبادیاتی فن تعمیر کی ایک قابل ذکر مثال ہے۔

سندھ ہائی کورٹ، جسے عام طور پر سندھ ہائی کورٹ کے نام سے جانا جاتا ہے، ایک ہائی کورٹ ہے جو صوبہ سندھ میں 1973 کی آئینی ترمیم کے ذریعے قائم کی گئی تھی۔ اس کی نشست کراچی میں ہے۔ عدالت کا افتتاح 19 مارچ 1974 کو ہوا تھا۔ 19 مارچ 1974 کو جسٹس حمود الرحمن نے سندھ ہائی کورٹ کے پہلے چیف جسٹس کے طور پر حلف اٹھایا۔

سندھ ہائی کورٹ پاکستان کی تین ہائی کورٹس میں سے ایک ہے۔ یہ اسلامی جمہوریہ پاکستان کے آئین کے آرٹیکل 203 کے مطابق قائم کیا گیا ہے۔ یہ کراچی میں مقیم ہے اور چیف جسٹس سمیت ہائی کورٹ کے 36 ججوں پر مشتمل ہے۔ سندھ ہائی کورٹ کی سرکاری نشست جامعہ سندھ جامشورو کے اولڈ کیمپس میں ہے۔

سندھ ہائی کورٹ پاکستان کے صوبہ سندھ کی ہائی کورٹ ہے۔ یہ کراچی میں واقع ہے۔ سندھ ہائی کورٹ کا ہیڈ آفس کراچی میں ہے اور بنچ حیدرآباد اور سکھر میں ہیں۔ سندھ ہائی کورٹ کے دو اہم دائرہ اختیار ہیں: دیوانی اور فوجداری۔ دیوانی فریق کے دائرہ اختیار میں سوٹ، اپیلیں، دیوانی نظرثانی کی درخواستیں، ہیبیس کارپس، اور ہر قسم کی رٹ جیسے معاملات شامل ہیں۔

ہیلو قارئین! کیا آپ سندھ ہائی کورٹ میں نوکریوں کی تلاش میں ہیں؟ اگر ہاں، تو یہ آپ کے لیے ایک بہترین موقع ہے۔ آپ سوچ رہے ہوں گے کہ یہ آپ کے لیے ایک بہترین موقع کیوں ہے؟ مزید مت دیکھو۔ یہ ملازمت آپ کے لیے درست ہے اگر آپ کے پاس قانون کی ڈگری ہے اور آپ عدالتی نظام سے واقفیت حاصل کرنے میں دلچسپی رکھتے ہیں یا اگر آپ پہلے ہی اس سے واقف ہیں، اور آپ اسے اپنی بہترین صلاحیتوں کے مطابق پیش کرنا چاہتے ہیں۔

آسامیاں/ آسامیاں

اہلیت کی شرائط

  • کسی بھی حوالے سے مکمل یا مقررہ تاریخ کے بعد موصول ہونے والی درخواستوں پر غور نہیں کیا جائے گا۔
  • امیدواروں کو انٹرویو کے وقت تمام اصل دستاویزات پیش کرنے کی ضرورت ہوگی SHC کو کسی بھی وقت بھرتی کے پورے عمل کو روکنے اور منسوخ کرنے کا حق حاصل ہے۔
    بغیر کوئی وجہ بتائے اسٹیج۔
  • صرف شارٹ لسٹ شدہ امیدواروں کو انٹرویو کے انتخاب کے عمل میں مدعو کیا جائے گا۔
  • انٹرویو/انتخاب کے عمل کے لیے کوئی TA/DA قابل قبول نہیں ہوگا۔
سندھ ہائی کورٹ کی نوکریاں 2022 تازہ ترین اشتہار

اپلائی کیسے کریں؟

آن لائن درخواست کریں.

سرکاری ویب سائٹ


Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button